کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9287 | مشاهده و دانلود: 746566880 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/11 | اعضاء: 317509 | نظرات: 37936
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه Sandboxie ابزاری برای اجرای ایمن برنامه‌ ها

نرم افزار Sandboxie به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌ ها را به صورت ایزوله اجرا کنید تا از ایجاد تغییرات دائمی توسط بد افزار در رایانه شما جلوگیری شود.

Sandboxie ابزاری برای اجرای ایزوله برنامه‌ ها بر روی سیستم‌ عامل‌ های ویندوز ۳۲ و ۶۴ بیتی است. این نرم‌ افزار از زمان متن‌ باز شدن توسط David Xanatos توسعه داده می‌شود. پیش از آن متعلق به کمپانی Sophos (که آن را از Invincea خریده بود، که آن هم قبلا از نویسنده اصلی Ronen Tzur خریده بود) بود. Sandboxie یک محیط عملیاتی ایزوله شبیه به سند باکس ایجاد می‌کند که در آن می‌توان برنامه‌ ها را بدون ایجاد تغییر دائمی در درایوهای محلی یا نگاشت‌ شده اجرا یا نصب کرد. این محیط مجازی به شما اجازه می‌دهد تا برنامه‌ های غیرمجاز و وبگردی را به صورت کنترل‌ شده آزمایش کنید.

 

برنامه Sandboxie ابزاری برای اجرای ایمن برنامه‌ ها

 

Sandboxie در دو نسخه Plus و Classic عرضه می‌شود. هر دوی این نسخه‌ ها از هسته یکسانی برخوردارند، به این معنی که از سطح امنیت و سازگاری مشابهی برخوردار هستند. تفاوت آن‌ ها در رابط کاربری است. نسخه Plus دارای یک رابط کاربری مدرن مبتنی بر Qt است که از تمام ویژگی‌ های جدیدی که از زمان متن‌ باز شدن پروژه اضافه شده‌اند پشتیبانی می‌کند. نسخه Classic رابط کاربری قدیمی مبتنی بر MFC را دارد که دیگر توسعه نمی‌یابد، از این رو فاقد پشتیبانی از ویژگی‌ های مدرن است. با این حال، همچنان می‌توان با تنظیم دستی در Sandboxie.ini از این ویژگی‌ ها استفاده کرد.

 

نکات مهم بروزرسانی Sandboxie 1.14.3 Plus / Classic 5.69.3:

  1. امکان اجبار فرآیند های سند باکس برای استفاده از یک پروکسی SOCKS5 از پیش تعریف شده. این ویژگی به شما امکان برقراری تعاملات امن و کنترل‌ شده شبکه را می‌دهد.
  2. قابلیت رهگیری پرس‌ و جوهای DNS برای ورود به سیستم یا تغییر مسیر آن‌ها به مدیران سیستم امکان نظارت و انعطاف‌ پذیری بیشتر در مدیریت ترافیک شبکه را می‌دهد.
  3. پشتیبانی از احراز هویت پروکسی SOCKS5 بر اساس RFC1928 که توسط Deezzir اضافه شده است.
  4. گزینه خط فرمان جدید /fcp /force_children به ابزار start.exe برای راه‌ اندازی یک برنامه خارج از سند باکس در حالی که اطمینان حاصل می‌کند همه فرآیند های فرزند آن سند باکس می‌شوند.

این بروزرسانی همچنین شامل ویژگی‌ های جدید و رفع اشکال‌ های متعدد است که امنیت، عملکرد و سهولت استفاده از فرآیند های سند باکس را بهبود می‌بخشد.

 

دانلود نرم افزار Sandboxie

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50444 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/12 تعداد مشاهده: 66
سافت گذر